You are here: Home > Folyékony, de nem kenyér > Vidd haza Szekszárdot! – összefogtak a szekszárdi borászatok a térség turizmusáért

Vidd haza Szekszárdot! – összefogtak a szekszárdi borászatok a térség turizmusáért

A Szekszárdi borvidéken már hagyománynak számít a borászok együttműködése a térség szakmai presztízsének további növelése, a borkultúra fejlesztése és népszerűsítése érdekében. Most 35 helyi borászat összefogásával – a Szekszárd Borvidék Nonprofit Kft. égisze alatt – elkészült egy olyan telefonos applikáció, amelynek segítségével a tájegység borturizmusához kapcsolódó összes infó elérhető.

szek2

Szekszárd minden évszakban jó döntés!

Vesztergombi Csaba, a Vesztergombi Pincészet tulajdonosa, a Szekszárd Borvidék Kft. felügyelőbizottságának elnöke a 2500 hektár összterületű borvidék értékeire, lehetőségeire és kiváló eredményeire hívta fel a figyelmet, kiemelve, hogy a lehető legsokszínűbb kínálatot teszi lehetővé a borvidék, hiszen a könnyű fehérektől a rozékon át a hagyományos testes vörösborokig minden megtalálható a szekszárdi borospincékben.

Szekszardi_Borvidek_sajtotura-websize-0292_vvA régió borainak minőségét jól jelzi, hogy a szekszárdi borászok már ötször nyerték el „Az év borásza” kitüntető címet, ezzel rekordtartók a hazai borvidékek között. Idén is arattak már sikereket, a berlini Wine Trophy versenyen két szekszárdi tétel kapta meg a Grand Gold díjat: a Schieber ház Patina Cabernet Franc-ja és a Vesztergombi Alpha.

Szekszardi_Borvidek_sajtotura-websize-0006.JPG_vvv

Az appba már a közelgő események, rendezvények is felkerültek, megtalálhatók benne a különleges túrák is, amelyeket évente három alkalommal rendeznek. Minden egyes alkalom a borvidék egy-egy ikonikus borához köthető, így kap külön túrát a kadarka, a kékfrankos és a szekszárdi bikavér.

szek1

Ma már a digitális kommunikáció elengedhetetlen, a borvidékre érkezők tájékoztatására és tájékozódására életre hívott applikáció nem a jövőt, hanem a jelent testesíti meg. Az app mellett természetesen a borvidék weboldala és social media felületei is megújultak. Ezeknek a frissítéseknek a legfőbb célja, hogy a borturizmus kiterjesszék, és a kóstolások mellett a kapcsolódó turisztikai élményekre is felhívják a Szekszárdra érkező vendégek figyelmet.

Nem csak a bor miatt érdemes Szekszárdra látogatni

Nem csak a bor miatt érdemes Szekszárdra látogatni

Az app jó lehetőséget teremt, hogy a térség borászatához kapcsolódó minden információ mellett az aktuális turisztikai híreket is átolvashassuk, a boros hétvégék, kirándulások szervezésénél ezeket is figyelembe vegyük. Külön öröm, hogy a fejlesztők útvonaltervezővel is készültek, hogy még könnyebben tudjuk – egyik borászattól a másikig eljutva – megismerni az ezerszínű Szekszárdi borrégiót.

Csuhai Viktória, a KNK PR&Média digitális üzletágának vezetője,Herrné Szabadi Judit,Vesztergombi Csaba

Fotó: Drajkó-Egressy Orsolya

Háttéranyag KNKMedia

Tags: , , ,

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Comments are closed.