You are here: Home > Termékekről > Tipton PopUp – amikor bulivá válik a szemvizsgálat

Tipton PopUp – amikor bulivá válik a szemvizsgálat

Miért hordok szemüveget?

A kérdésre több kézenfekvő válasz létezik. Ha másokat megkérdeznék, hogy vajon miért hordok szemüveget az első, csípőből érkező válasz az lenne, hogy lássak, és ez ma már így is van. Ha engem kérdeznek arról, hogy miért is hordok szemüveget, akkor a válasz az: mert öltöztet, színesít, kiegészíti az egyéniségemet, megmutat belőlem még valamit, hozzám ad.

Ehhez persze nagyon fontos, hogy hogyan választom meg azt, ami a fejemre kerül, központi szerepe révén nem csupán funkcionálisan kell tökéletesen teljesítenie, hanem a részemmé kell válnia, és ahogy halad a kor, úgy finomodik a bennem lévő, anyától örökölt műszer, és egyre háklisabb leszek. Nem elégszem meg a jóval, közepesen vagyok boldog a nagyon jóval, aljasul a tökéletesre törekszem.

Éppen ezért szerettem bele két éve abba, amit a Tipton képvisel. Már korábban is láttam a munkáikat, a celluloiddal dekorált kereteket zseniális ötletnek tartottam, és ugyanazt az alázatot és a filmes ipar iránti tiszteletet éreztem benne, amit a lemezekből készített, a cég védjegyévé vált alkotásoknál is érzek.

A Nespressoval közös együttműködésükből született kapszulakollekció egyik darabja prominens tagja népes napszemüveggárdámnak, megvan a helye és ideje, amikor abban indulok útnak, és olyannyira becsülöm, hogy még rendőrségi ügy is lett belőle, mikor eltűnt/ellopták.

Így aztán nem volt kérdés, hogy egy kellemes nyári délutánon engedtem a csábításnak, hogy bossa nova ritmusára és egy jó koktéltól elandalodva végigszemlézzem a The Workshop bárban berendezett pop-up boltjukat, és annak teljes kínálatát.

tip1

Annával mentem, aki szintén lelkes szemüvegfüggő és –viselő. A lehetőségeket kiaknázva, minden létező keretet felpróbáltunk, a nagy klasszikusoktól indulva, a meglehetősen masculin celluloid sorozaton keresztül, a színes háttérrel bíró áttetsző lemezből készített példányokig. A szemüvegek karakterének megfelelően váltogattuk a szerepeinket, voltunk titkárnők, titkosügynökök, nyomozók, illetve a töltényhüvellyel készült keretek közt találtunk olyat is, ami egyenesen a Derrickbe vagy épp a Csernobil egyik-másik kultikus jelenébe repített minket.

Legutóbb frissítve3_v

Amíg néztük a tükörben a saját színeváltozásunkat, s figyeltük, hogy a formák, színek, anyagok milyen mértékben befolyásolják a kinézetünket, tesznek hozzá vagy alakítják át a személyiségünket, közben meg is leltük a kedvenceinket. Anna a napszemüvegek mellett tette le a voksát, nála a Pressburg Sun lett a befutó, míg én a Vinylize széria AC/DC kollekciójának legvadabb darabjába, a High Voltage sorozat Lover keretébe estem bele. Felvettem, és ott éreztem, hogy az eddigi vicceskedésnek annyi, itt most valami történt, mi épp most megtaláltuk egymást. Pontosabban én a keretet. Van ilyen. Szerelem első látásra.

tip6_v

A Tipton – a már ismert kollaborációk mellett – a koronavírus-járvány idején sem pihent meg, közel félezer magyar orvosnak és ápolónak biztosított ingyen szemüveget, a márkás lencsék fogalmazóit is megnyerte a kezdeményezéshez, így kaphatott szemüveget az a kedves fiatal klinikai gyógyszerészlány is, akivel együtt figyeltük a bárban fellépő táncosokat.

Ugyancsak ennek a nyughatatlan, alkotni vágyó szellemnek a terméke lett a pop-up bolt, amelynek keretében a Brodyland-del összefogva, korszerű, de elképesztően hangulatos, barátságos, mégis letisztult szemvizsgáló szalont varázsoltak Budapest egyik legmenőbb bárjába. Itt a ZEISS legmodernebb szemvizsgálati berendezései várják a vendégeket, amelyeknél természetesen érvényesülnek a érintésmentességi szempontok is. Természetesen nem csak látó- és olvasó szemüvegeket, hanem számtalan izgalmas napszemüveget is találhatunk a boltban. A szemüvegválasztás után pedig ihatunk egyet a jól végzett munkára: a The Workshop kínálatából bármilyen ital elfogyasztható – koktélok, kávés italok – természetesen a Tipton Eyeworks kontójára.

tip9

De ez még nem minden, a műhely megálmodói a nyár folyamán szűk körű koncerteket terveznek, hűen a Tipton zenecentrikus márkájának, a Vinylize-nak a márkaidentitásához: a SZIGET szervezőivel közösen az ez évre tervezett fellépők egy részét a The Workshop színpadára hozzák.

tip10

Tags: , ,

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Comments are closed.