Finom és elegáns selfness karácsony a Waterdroppal
A Waterdrop tavaly jelent meg az életükben és azóta kifejezetten hasznosnak bizonyult. A Waterdrop ugyanis a lehető legjobb formában ösztönös tudatosságra, segít a fenntarthatóságban, a környezetvédelemben való aktív szerepvállalásban, miközben ránk fókuszálva segít az önmagukba való visszatalálásban, az öngondoskodás mélyítésében, az egészségesebb életmódra való törekvésünkben.
Ezt a rendszert pedig nem csak élvezni lehet, hanem – karácsony közeledtével – akár ajándékba is adható. A limitált kiadású WATERDROP X Rosie karácsonyi kollekció pont erre született. Egyedi dizájnja egy igazi szupermodell tervezői munkáját dicséri, hiszen az egészségtudatos életmód és a fenntarthatóság melletti elkötelezettségéről híres Rosie Huntington-Whiteley-nek vált igazán különlegessé ez a mostani kollekció.
A vízfogyasztás népszerűsítését és az egyszer használatos műanyagok visszaszorítását küldetésének tekintő Waterdrop vállalat karácsonyi kollekciója az önmagunkkal és a környezettel való törődés gondolatiságát ötvözi. Az újrafelhasználható karácsonyi ajándékdobozba a SNOW fantázianevű Microdrink mellé – védőtokban érkező – boroszilikát üvegkulacsot, vászontáskát, neszesszert és még egy igazán téli, jó meleg zoknit is választhatunk. A darabok fehér színe az ünnep tisztaságát, egyszerűségét jelzi, míg az arany minta a csillagos eget, a karácsonyfa fényeit, a hóesést vagy az ünnep finom ragyogását idézheti fel bennünk.
A SNOW Microdrink a karácsony ízvilágát eleveníti meg; tökéletes kombinációja a fanyar áfonyának, a szedernek és az édes almának. A 4-600 ml víz hozzáadásával üdítővé varázsolható italkocka a waterdrop® minden Microdrinkjéhez hasonlóan gyümölcsökből és gyógynövényekből készült, nem tartalmaz hozzáadott cukrot és mesterséges adalékanyagokat, laktóz- és gluténmentes, így számos diétába beilleszthető. Koffeinmentes, azaz a gyerekek is bátran fogyaszthatják.
A karácsonyi csomagolást kapott italkocka és a hozzá tartozó kiegészítők kizárólag az ünnepi időszakban érhetők el.







