You are here: Home > Édes élet > Maltesers a nőkért

Maltesers a nőkért

A roppanós csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is a nőket támogatja és büszkén áll azon törekvések mellé, amelyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. A cég évek óta kiáll a nők nemzetközi szintű támogatása mellett, aktívan igyekszik olyan tartalmakat és kezdeményezéseket létrehozni, amelyek széles körben elérik a különböző helyzetekkel szembesülő nőket. A cég célja, hogy arra inspirálja a nőket, hogy – a lehetőségeikhez mérten – humorral és könnyedén nézzenek szembe az életük kihívásaival.

A KSH adatai szerint Magyarországon a 15 és 74 éves kor között nagyjából 200 ezerrel több férfi munkavállaló van, mint nő. A jó hír, hogy a női munkavállalók száma 27 ezerrel nőtt tavalyihoz képest, míg a férfi munkavállalók száma nem változott jelentősen. Ezek az adatok rávilágítanak arra, hogy bár haladás történik, még mindig szükség van arra, hogy a vállalatok, mint a Maltesers, aktívan támogassák a nők munkaerőpiaci integrációját és előmenetelét.

Szakértők szerint a nők üzleti életben és közéletben való aktív részvétele nem csak az egyes vállalatoknak, hanem a gazdaságnak és a társadalomnak is számos előnnyel jár. A tapasztalatok alapján elmondható, hogy azok a csapatok, ahol a férfiak és nők egyenlő arányban vesznek részt, nem csak hogy jobban teljesítenek, de hatékonyabb döntéseket is képesek hozni, mint azok, ahol kizárólag férfiak dolgoznak. Ez a megfigyelés alátámasztja a sokszínűség és egyenlőség üzleti, gazdasági és társadalmi előnyeit.

MMH_SHOT_03-049_v

Együtt nevetve átvészeljük a nehéz dolgokat

A Mars vállalatcsoporton belül a Maltesers márka felismerte a nők támogatásának jelentőségét, ezért elkötelezte magát amellett, hogy segíti őket a képességeik teljes körű kihasználásában. Ennek keretében a márka olyan rendezvények és konferenciák támogatására összpontosít, amelyek a nők ügyét helyezik előtérbe. Kiáll például a 2024-es Forbes Power Women’s  Summit mellett, ahol az ország legelismertebb női vezetői osztották meg tapasztalataikat és sikereiket a legváltozatosabb szakterületekről. Maltesers többek között ezeken a fórumokon keresztül kíván hozzájárulni a nők társadalmi és üzleti életben való erősítéséhez. 

Célok és elkötelezettségek 2030-ig

A márka víziója, hogy 2030-ra 10 millió nőnek segítsen növelni az önállóságát. A Maltesers hosszú ideje vállal vezető szerepet a nemek közötti egyenlőség előmozdításában. A Mars egyik ambiciózus célja, hogy világszerte minden vezetői pozícióban a nemek közötti egyensúlyt biztosítsa, erre törekedve vezet be inkluzív folyamatokat, programokat és kezdeményezéseket. Ezen túlmenően, a cég arra is törekszik, hogy példájával más vállalatokat is hasonló elkötelezettségre ösztönözzön, kiemelve a sokszínűség és inkluzivitás üzleti és társadalmi előnyeit. A vállalat meggyőződése, hogy a nők támogatása abban, hogy teljes potenciáljukat elérjék, nem csupán számukra és közvetlen környezetüknek kínál előnyöket, hanem elengedhetetlen a vállalati növekedés és siker szempontjából is, amint azt a “Teljes Potenciál” cselekvési programjuk is hangsúlyozza. Ennek értelmében a Mars aktívan alkalmaz olyan politikákat és gyakorlatokat, amelyek célja a nemek közötti egyensúly javítása a vállalaton belül, valamint, hogy garantálja a munkatársak méltányos bérezését, biztosítva ezzel a vállalat folyamatos és igazságos fejlődését.

 

Tags:

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Comments are closed.