You are here: Home > Termékekről > Unalmas telefon a valódi kapcsolatok szolgálatában

Unalmas telefon a valódi kapcsolatok szolgálatában

A Heineken® a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott “The Boring Phone” készüléket. 

A limitált darabszámú “butatelefonokból” szándékosan kihagyták az extrákat, hogy arra ösztönözzék az embereket, hogy szakadjanak el egy kicsit az okostelefonjuktól, és bulizás közben inkább a valódi, személyes, face-to-face kapcsolataikra koncentráljanak. 

Az okostelefonok évről évre izgalmasabbak, egyre könnyebb elveszni az internet világában – és egyre nehezebb megélni a valódi pillanatokat. A HMD által gyártott Heineken® x Bodega Boring Phone lejjebb csavarja a telefonok figyelemelterelő funkcióit: úgy tervezték, hogy az alapok meglegyenek, tehát telefonálni és üzeneteket küldeni lehet rajta – másra pedig egy átbulizott éjszaka alatt nem is lesz szükség.   

A “Newtro”, azaz “modernizált retró” irányzat inspirálta a telefon 2000-es éveket megidéző átlátszó tokját és hologramos matricáit. Ráadásul kiszedtek belőle mindent, ami elterelheti a figyelmet: nem lehet vele letölteni social media appokat, és semmi olyat, ami kiszakít a pillanatból. Ráadásul akár egy héten át is kibírja egyetlen töltéssel – ez nagyjából 20 órányi telefonálással egyenlő. 

boringphone_v

Egy Heineken® által megrendelt kutatásból kiderült, hogy a figyelemért folytatott versenyt továbbra is az okostelefonok uralják: az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban az emberek 90%-a még egy szórakozással töltött este alatt is átlagosan hétszer csekkolják a telefonjukat, és még a barátaikkal vagy családjukkal töltött idő során is pörgetik a híreket az okostelefonjukon. 

A beszélgetésekbe a legnagyobb arányban a social media csekkolása (62%) zavar be, de az emberek több mint egyharmada (36%) még a munkahelyi emailjeinek sem tud ellenállni. Tízből hárman pedig (30%) inkább a telefonos játékokat választják ahelyett, hogy a barátaikkal vagy családjukkal csevegnének. Mivel azonban a válaszadók több mint egyharmada (37%) elmondta, hogy a kelleténél gyakrabban néz rá a telefonjára, a tendencia kezd megfordulni: 32%-uk elismeri, hogy legszívesebben kikapcsolná a telefonját, amíg szórakozik.  Bíztató az is, hogy minden ötödik ember (22%) már eleve kikapcsolja vagy otthon hagyja a telefonját a társasági események előtt, és további kétötödük (38%) azt állítja, hogy fontolóra venné ezt a megoldást.  

A Heineken® és a Bodega a Milano Design Weeken mutatta be a The Boring Phone-t, április 18-án, csütörtökön, a partnerek által rendezett partin. Ezt követően a készülékeket világszerte szétosztják a szórakozni vágyók között, hogy kikapcsolódhassanak, visszanyerjék a minőségi időt a barátokkal, a családdal és a szeretteikkel, és felpörgessék az éjszakai szórakozást. 

Sőt, júniusban egy olyan appal is jelentkeznek, ami az okostelefonokat is pillanatok alatt “unalmassá” változtatja, hogy azok se maradjanak ki az élményből, akiknek most nem sikerül beszerezniük a Boring Phone-t.    

Tags: ,

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Comments are closed.