You are here: Home > Termékekről > Megújult a Bestillo

Megújult a Bestillo

2003-ban két család eldöntötte, hogy olyan vállalkozásba kezd, amely a szülőföldjükhöz kötődik. A gönci barack – amely eredet védett termék – ideális alapanyagnak bizonyult, csak azt kellett eldönteni, hogy lekvárt vagy pálinkát készítsenek ebből a gazdag ízű, helyi alapanyagból.

Az utóbbi mellett döntve, megszületett a Bestillo pálinka. A szakértelem, a jó technológia és az alapanyag minősége okán a Bestillo pálinkák nem mézesek,  nincs ágy, nincs hordóban érlelés, csak a gyümölcs tiszta zamata.

BESTILLO_logo

Ezt a letisztultságot, áttekinthetőséget, korrekt gyártói hozzáállást erősíti most a designváltás is, amelyhez új, finomabb tipográfiájú, lágyabb vonalú címke és egy áttetsző, szintén lágy vonalvezetésű üveg társul. Az új külső azt sugallja, hogy a benne található nedű nem az alkoholtartalmától válik egyedivé, hanem a benne lévő ízek lágy harmóniájától.

Ezt ez a harmóniát igyekeznek bemutatni a Bestillo új termékei is, amelyek házasítások. A külön érlelt gyümölcspálinkák nem vesznek el ezekben a cuvéekben, hanem egymást erősítve, egymáshoz hangolódva szólnak, sok szólamban, gazdagon.

A Bestillo által gyártott 14 fajta pálinkából született házasítások közül személyes kedvencem a Nem egy meggy, amelyben a cigánymeggy, a vadcseresznye és az erdei meggy talált egymásra, illetve a karakteres birs és az illatos jonatán párosítása, a Birsalmás, amelyben a kisebb arányban jelenlévő birs szépen viszi a szopránt, míg a jonatán friss, biztos hátteret ad neki, de a málnaillatú muskotályos szőlő és málna házasításából létrejövő, az alapanyagok diszkrétsége ellenére markáns Málna cuvée is nagyszerű újítás.

Az új külső és a megbízható belső tartalom mellett egyfajta gondolatiságot is csempésztek a palackokba/palackokra. A különféle ízeket nem színkódolással vagy a címkére szerkesztett ikonokkal különítették el, hanem finom idézetekkel ölelték körbe a különféle ízeket.

bestillo1

Tags: ,

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Leave a Reply