You are here: Home > Termékekről > Hobbikertészek, irány az Euronics!

Hobbikertészek, irány az Euronics!

Az elmúlt években úgy alakult, hogy a hosszú és kitartó keresésé után, leggyakrabban az Euronics-ban találtuk meg a számításainkat.

Nem mondom, hogy könnyű vevő vagyok. Azt a típust képviselem, aki hosszan fontolgat, utánaolvas, minőségre vágyik, de nem dől be a reklámoknak. Még magamnak is nehéz feladatot jelent önmagam elviselése a műszaki cikkek vadászata idején, de az azért valamelyest megnyugtat, hogy nem szoktam félrenyúlni.

A felkészülési fázis sok óra netezéssel telik, majd jönnek a személyes találkozók, amikor egy-egy cég bemutatótermében, nagyobb elektronikai boltokban futok neki megvizsgálni, hogy tényleg úgy csukódik-e a sütő ajtaja, ahogy szeretném, szépek-e az illesztések, a belső paraméterek mellett a termék kellően esztétikus-e, szeretném-e az otthonomban tudni.

Az utóbbi években gyakorta megfordulunk a hozzánk viszonylag közel eső Euronics-ban is, ahol mindig felkészült és meglepően készséges, kedves személyzet vár ránk. Éppen ezért öröm, hogy most már tudom, magyar cég áll a márka mögött és az meg külön öröm, hogy kerti mindenféléket is tartanak, bár a terasz rendben tartásához azért viszonylag kis mennyiségű célszerszám is elégséges (jelenleg).

Az üzletlánc előnye néhány versenytársával szemben, hogy az érdeklődők azonnal élőben is megnézhetik az eszközöket (ahogy én is teszem minden áldott tételnél), illetve szállítási költség nélkül átvehetik az online megrendelt termékeket, amelyek választéka folyamatosan bővül.

„Cégünk az elmúlt években számos új termékkategóriát vezetett be webshopunkban és üzleteinkben is” – mondta Fazekas Bálint, az Euronics kereskedelmi ügyvezető igazgatója. „A célunk, hogy a hagyományos értelemben vett elektronikai eszközök minél szélesebb körét kínáljuk vásárlóink számára. Így kézenfekvő volt, hogy a barkács területről például egy fúrót, vagy a kert termékkörből lombszívót is beemeljünk a kínálatunkba. Ha azonban értékesíteni kezdjük a termékkörök egy részét, akkor a vásárlói igényeknek megfelelve a lehető legszélesebb szortiment kialakítását kell célul kitűznünk.”

Az elmúlt egy év impozáns, folyamatosan növekvő online értékesítési adatai egyértelművé tették, hogy a bolthálózatban is érdemes helyet adni a termékeknek. A termékkategória 2020-as tavaszi bevezetése a webshopon szép számokat hozott, az Euronics ezért az idei kertszezon elejére időzítette volna a kategória kitelepítését a bolthálózatba – ez azonban a korlátozások miatt csak az újranyitás után, április utolsó két hetében valósulhatott meg.

Az üzletlánc a hazai beszállítók legnagyobbjaival kötött megállapodást, olyan gyártókat választottak, amelyek megfelelő minőséget kínálhatnak szakembereknek és hobbikertészeknek egyaránt, valamint fontos szempont volt, hogy olyan népszerű és keresett márkákat emeljenek be a portfólióba, akikben megbíznak a vásárlók.

Euronics_Kert&Barkács_v

Tags: ,

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Comments are closed.