Megújult csomagolás – amikor a vevők hangja a gyártóig ér
Hányszor küzdöttünk meg az évek során kibonthatatlan, betonbiztos csomagolásokkal, amelyek esetében a gyártó az ultrabiztonságos törekvései nem találkoztak a mi praktikumunkkal? Sokszor. Szerencsére vannak gyártók, akik meghallják a vevők hangját (ezért is érdemes visszajelezni feléjük) és módosítják, az igényeknek megfelelően alakítják hol a terméket, hol annak csomagolását. Ez történt most is, a Gilette esetében, ahol a gyártó, Procter & Gamble új csomagolást fejlesztett ki a Gilette termékeihez és mára világszerte be is vezetett ezeket a teljes portfóliójában. A hazai piacon is megszűnt a korábbi “kinyithatatlan” műanyag buborékcsomagolás, és a teljes termékcsalád kartoncsomagolást kapott, amit idén már nemcsak a fogyasztók, de a szakma is elismert, mert a márka ezzel idén elnyerte a Fenntarthatóság Szimbóluma díjat. Az új, FSC tanúsítvánnyal rendelkező csomagoláshoz használt papír fenntartható módon kezelt erdőkből származik.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy márkáinkat a szakma is folyamatosan díjazza. A fenntarthatósággal kapcsolatos elismerések még nagyobb jelentőséggel bírnak számunkra, mert globálisan sokat teszünk azért, hogy termékeink a teljes körforgásos gazdaságra kisebb környezeti hatással legyenek, hiszen egy termék ökológiai lábnyomának csökkentéséhez a fogyasztók is jelentősen hozzájárulhatnak a megfelelő hulladékszelekcióval.” – tette hozzá Krubl Yvette, a Procter & Gamble kommunikációs vezetője.