Megújult a Starbucks hűségprogramja
Akik olyan fanatikus Starbucks rajongók, mint a Nők, azoknak már feltűnhetett, hogy az utóbbi hetekben, napokban a kávézókban már nem adnak ki új füzetet a betelt gyűjtőfüzetek helyett, hanem a baristák sejtelmes félmosollyal közlik, hogy nincs miért aggódni, valami készül.
A füzeteket szerencsére még november végéig beválthatjuk, de ha már éltünk a 11. ital lehetőségével, akkor érdemes megismerkedni a Starbucks új, nagyon mutatós feltöltőkártyáival, amelyekben számtalan lehetőség rejtezik.
A kártya ugyanis lehet ajándék. Feltölthetjük a kívánt összeggel, s a fanatikus ismerőseinket meglephetjük vele. A kártya lehet a mi fizetőeszközünk, rezerválhatunk rá egy kávézásra szánt keretet, amit adott időn belül elfogyasztani kívánunk, vagy lehet a kártya egy törzsvásárlói program valódi eleme, amelyen – egy online regisztrációt követően – személyre szabva gyűlnek a csillagok, születnek a promóciós ajánlatok és érik a születésnapunkat ünneplő ajándék ital lehetősége.
A kártyák a Starbuckstól megszokott minőségben születtek meg, nehéz választani a különböző külcsínek között, ám ha valakinek nincs kedve külön kártyás brifkót is cipelni és már pont ez a tétel nem fér bele a pénztárcájába, semmi gond, az online fiókunkban lévő kód pont elegendő a fizetésnél.
Egyszóval: kártyára fel!
Jó tanácsok: A kártyával csak a magyarországi fogyasztásainkat rendezhetjük és két év inaktivitás érvényét veszti. Ezen kívül a családi Starbucks fogyasztást érdemes egy kártyára terhelni, mert a különböző kártyákon lévő hűségcsillagocskák nem vezethetők össze.