You are here: Home > Termékekről > Élményvásárlás a Nespressonál

Élményvásárlás a Nespressonál

A 2006-ban nyílt első Nespresso szalon, az Andrássy úton, az Operával szemközt lévő üzlet ezen a nyáron nagy átalakuláson ment keresztül. A több mint 30 éves cég első helyi üzlete teljes egészében megújult, a külső mellett a tartalom is egészen más lett, de nem kell megijedni: a kapszulák maradtak.

nespresso4

A cég minőség iránti elkötelezettségét jól kifejező belvárosi üzlet nem egy közepes ráncfelvarrást kapott, hanem teljesen, koncepciójában is megújult. Az üzlet célja, hogy a betérő törzsvásárlók, Nespresso rajongók, és a termékkel, koncepcióval ismerkedő – majdani Nespresso felhasználó – szimpatizánsok a lehető legsokoldalúbb módon ismerkedjenek meg a céggel és a termékekkel. A Nespresso ugyanis nem elégszik meg a kapszulák értékesítésével, teljes élményt szeretne eladni, amely már magával a vásárlással kezdődik. Az interaktív boutique-ban ennek semmi akadálya, a vásárló és az eladó lehetőséget és teret kap az eszmecserére, a pult mögül történő értékesítés helyett egy együttgondolkodós beszélgetés jellemzi a modern kor vásárlását, ahol az eladó szakértelme a biztosíték arra, hogy a vásárló minden esetben a számára legjobb döntést hozza meg.

Az üzletben nem csak a kávé beszerzésére, a kiegészítők megvásárlására és a használt kapszulák leadására van lehetőség, hanem a különféle kávés italok elkészítésének mikéntjét is megtanulhatják, elsajátíthatják a vendégek. Ez egy nagy dicséretes fejlesztés, így minden lehetőség adott ahhoz, hogy a megvásárolt kapszulákból valóban a maximumot hozzák ki majd az otthoni kávékészítés során.

Számomra nagyon kedves, hogy a boutique kialakításánál külön figyelmet szenteltek a jövőnek, ügyelve arra, hogy a bolt minél több eleme a fenntarthatóság jegyében a megfelelő, újrahasznosított alapanyagokból vagy újraerdősítési programokból származó faanyagokból készüljön. A kalocsai motívumokban használt kapszulák adják a színeket, és a pultok egy részének felülete kávézaccból készült.

nespresso1

A kalocsai minta nem csak az üzlet falain lelhető fel, a Szervusz Budapest kampány keretében az Andrássy úti üzlet kirakatát egész nyáron – a magyar hagyományok előtt tisztelgő- újragondolt kalocsai mintás dekoráció díszíti, sőt a kampány ideje alatt limitált mennyiségben csak itt kapható kávéválogatásokat is vásárolhatunk.

Tags:

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Comments are closed.